Menu
Cosul tau

TRANSPORT GRATUIT PENTRU COMENZI PESTE 250 RON

Politica de retur

1. Definitii si Termeni

Site“ - magazinul online gazduit la adresa web www.99lei.ro administrat de 99lei.ro.

Vanzator sau Partener” – entitatea terta 99lei.ro care furnizeaza produse sau servicii la preturi promotionale prin intermediul Site-ului.

Client, Utilizator sau Cumparator” – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la Site, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre 99lei.ro (electronic, telefonic, etc) care utilizeaza Site-ul cu scopul de a finaliza o comanda in unul din modurile mentionate in prezentul document;

Oferte Partener” sau “Produse” – prin intermediul siteului sunt oferite spre vanzare Cumparatorilor produse de natura diversa care urmeaza a fi furnizate de catre Partener direct Cumparatorului.

Comanda” – un document electronic ce este completat de Cumparator, in formatul disponibil pe Site, si care intervine ca forma de comunicare intre 99lei.ro si Cumparator.

Contract”  – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului prin intermediul 99lei.ro.

Comunicari Comerciale”– orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la Produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii.


2. Retur si anulare Comanda

2.1. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in cazul in care datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.

2.2. Partenerul care expediaza Comanda catre Cumparator va emite factura si va fi responsabil pentru atat pentru retur cat si pentru rambursarea sumelor catre Client. Partenerii pot avea modalitati de retur diferite, insa aceste modalitati vor fi conforme prevederilor  OUG 34/2014.

2.3. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Produs sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea Produsului (conform OUG34/2014), fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare prin tranmsiterea unei notificari la adresa de email: admin@99lei.ro, rămânând în sarcina Clientului să achite doar transportul la returnare (art 59²(2)). In cazul in care au trecut cele 14 zile de la primirea coletului, produsele intra sub incidenta garantiei oferite de Partener.

2.4. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste aicï:


Comanda nr.___________/ data ____


Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

______________________

______________________

______________________

Motivul returnarii fiind:____________________

Comandate la data: _______________________

Primite la data:___________________________ 


Solicit retur deoarece:

    • Doresc schimb marime cu acelasi produs

    • Doresc inlocuirea produsului cu unul nou

    • Am primit alt produs decat cel comandat 



Nume/Prenume:_______________________

Adresa :_____________________________

Numar telefon:________________________

E-mail:______________________________


Sunt de acord cu acest formular de notificare cu privire la retragerea mea din contract.


 Data _____________________ Semnatura____________________________



2.5. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul/Partenerul va rambursa doar contravaloarea Produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului sau 99lei.ro de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

2.6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele (se va lua data cea mai recenta).

2.7. Produsele achizitionate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate catre dvs, sa contina  toate actele insotitoare, sa aiba etichetele intacte, sa fie in ambalajul original si fara urme de purtare/ utilizare. Produsele returnate trebuie sa fie impachetate corespunzator si neaparat in alta cutie sau alt ambalaj pentru a nu prezenta nici o urma in urma impachetarii si pentru a nu fi deteriorate in urma transportului.

2.8. Daca Produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Produsul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret


3. Produse/Servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere

3.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

3.1.1. Furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, cum ar fi: produse de lenjerie intima, ciorapi, produse cosmetice desigilate, costume de baie, produse alimentare sau produse consumabile cum ar fi acumulatori, cartus imprimanta, etc.

3.1.2. Furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanataţii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de Cumparator;

3.1.3. Furnizarea de Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

3.1.4. Furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare.

3.1.5. Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţa de faptul ca işi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;


4. Garantii

4.1. Toate Produsele comercializate pe site-ul 99lei.ro, cu exceptia Produselor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/Vanzatorului. Produsele sunt noi (exceptie Produsele resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

4.2. Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Produselor achizitionate prin intermediul 99lei.ro de la Parteneri este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie aferent Produsului sau de catre Vanzator.

4.3. Lipsa certificatului de garantie al Produsului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia Produsului pe adresa contact@99lei.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.